Pawilony handlowe – na targi i wystawy

Pawilony są pomocne w każdej firmie zajmującej się handlem. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a ponadto, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, mogą być stosowane np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, winien być właściwie dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

Producenci sprzedają rozmaite warianty mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Charakteryzują się stosunkowo szybkim montażem, jednakże ich mobilność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich o wiele droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, kas biletowych lub portierni.

Pawilon namiot – czemu warto go używać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsze są dla nas koszty, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się znaczną trwałością, która jest rezultatem zastosowania do ich produkcji najwyższej jakości surowców. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą prawidłowo konserwowane, posłużą kilkanaście lat – nawet przy częstym użytkowaniu.