W czym może pomóc zewnętrzna agencja reklamowa?

Szukasz porady agencji social media Kraków? Dobrze trafiłeś!

Akcje reklamowe powinny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy jesteśmy wytwórcą, właścicielem sklepu czy usługodawcą. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na utworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. marketingu, jednakże małe biznesy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, na ogół poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja reklamowa – ekipa specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie ekspertów bardzo dobrze orientujących się zarówno w obszarze kampanii promocyjnych w internecie (kanały social media, klipy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że zostanie ono odpowiednio zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – ulotek, billboardów, kalendarzy czy stoisk targowych. Agencja marketingowa przygotuje także interesujące, unikalne wpisy na stronę www zleceniodawcy oraz zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak np. Facebook, Twitter lub Instagram.

Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest w głównej mierze do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie znaczy to jednak, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu konferencji, targów czy spotkań z klientami wymagających zazwyczaj skrupulatnego planowania, te obowiązki może wykonać agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu wykwalifikowanego i zgranego teamu pracowników – należy zlecić jej zorganizowanie imprezy integracyjnej lub opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do szerokiego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.

Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]