Przed przedsiębiorstwami, które zamierzają poprowadzić promocję bądź jadą na targi, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Musi on nie tylko przykuwać uwagę ewentualnych klientów, ale też nieść ze sobą pewną wartość, żeby na co dzień go wykorzystywali i w ten sposób wytworzyli więź z marką. Takim artykułem są miedzy innymi torby z nadrukiem.
Sportowe i konferencyjne – typy toreb z nadrukiem
Przeglądając strony firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych w mgnieniu oka spostrzeżemy, iż pod hasłem “torba” pojawia się kilka artykułów. Są to m.in. torby na zakupy – prawdopodobnie najpopularniejszy i najbardziej użyteczny gadżet promocyjny. Nadruk logo bądź nazwy eventu na płóciennych, jutowych oraz bawełnianych torbach na ramię zawsze dobrze wygląda, a zarazem jest na tyle wytrzymały, żeby przez długi czas utrzymywać się na materiale. Kolejnym atutem takich toreb jest ich koszt. W zależności od typu torby i nakładu zamówienia, cena przeważnie zaczyna się od kilku złotych za sztukę. Logotypy można nanieść też na torbach sportowych, konferencyjnych bądź na laptopa. Są to akcesoria, które docenią m.in organizatorzy popularnych konferencji oraz pokazów. Oczywiście, koszt toreb tego typu i wykonania nadruku na nich jest już zdecydowanie wyższy – dochodzi nawet do kilkudziesięciu złotych.
Nie tylko torby z własnym nadrukiem?
Podmioty organizujące akcje marketingowe najczęściej zamawiają kilka różnych gadżetów. Powinny więc nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która ma w ofercie jeszcze przynajmniej kilkadziesiąt innych artykułów promocyjnych do zadruku. Równolegle z torbami bawełnianymi warto zlecić np. nadruk na plecakach typu worek, kosmetyczkach bądź pozostałych użytecznych artykułach z tkaniny lub uzupełnić zlecenie o standardowe gadżety reklamowe, jak smycze, długopisy oraz ołówki, które zawsze cieszą się zainteresowaniem klientów.