Więcej o pozycjonowaniu Krakow na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/
Znamy trzy główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni specyficzną funkcję przed jednorazowymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Ojca, Święto Pracy czy Światowe Dni Młodzieży. Ten typ pozycjonowania będzie bardzo efektywny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki i gastronomii. W większości wypadków należy rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed wybranym wydarzeniem, aby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową bądź zmodyfikowaną treść strony.
Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon
Dalszy model pozycjonowania to odpowiednie i przetestowane rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Dzięki poprawnemu doborowi słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z wybraną branżą, ale też stawki za reklamę w Google Adwords znacznie się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon to również dużo mniejsza konkurencja. Kluczowe jest też to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania uściślonych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– golarka Eldom G50 5 szara,
– telefon Samsung Galaxy S8 biały,
– obuwie sportowe puma Drift Cat czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo istotne przede wszystkim dla sklepów internetowych. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę produktów mogą efektywniej piąć się na wysokie pozycje w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu najistotniejsze jest dodanie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę zazwyczaj:
– państwo (przykładowo “studio filmowe Polska”)
– miejscowość (“siłownia Kraków”)
– dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Śródmieście”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w przypadku firm lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do klientów przebywających w danym regionie. Taka metoda pozycjonowania jest przydatna również wtedy, gdy przedsiębiorstwo nie ma finansów na reklamę i nie może rywalizować na frazy niezawierające dopasowania regionalnego, np. zamiast “nauka gry na gitarze“, to “nauka gry na gitarze Kraków”.
Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]